Zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami

Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami na lata 2024-2027

Zgodnie z ustawą z 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2020 r., poz. 1062 z późn. zm.), każdy organ władzy publicznej został zobowiązany do wyznaczenia koordynatora do spraw dostępności. Jednym z zadań koordynatora do spraw dostępności jest przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Działania ujęte w Planie mają na celu zapewnienie dostępności Komendy Powiatowej Policji w Ostródzie dla osób ze szczególnymi potrzebami w wymiarze architektonicznym, cyfrowym i informacyjno-komunikacyjnym, w zakresie wskazanym w art. 6 Ustawy.

Pliki do pobrania

Metryczka

Data publikacji : 04.06.2024
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Ostródzie
Osoba udostępniająca informację:
podkom. Michał Przybyłek
do góry